نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
992
-
الف
+

«گیل‌دخت» پربیننده ترین سریال این روزهای صدا و سیمای ایران شد

«گیل دخت» در صدر آمار پربیننده‌ترین‌های سریال های صدا و سیمای ایران قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، سریال تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» در میان سریال های در حال نشر صدا و سیمای ایران، پربیننده ترین سریال در ماه‌های گذشته لقب گرفت.

نشر سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از عقرب (آبان) سال روان از صدا و سیمای ایران آغاز شده است و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ ادامه خواهد داشت.

این سریال تاریخی‌ به تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» تولید شده و فلمنامه آن را «مجید آسودگان» نوشته است.

نگاهی به آمار مشاهده سریال «گیل‌دخت» از ابتدای پخش نشان می‌دهد که قسمت‌های این سریال بیش از 5 میلیون بار توسط مخاطبان تلویزیون مشاهده شده و این سریال با عبور از 5 و نیم میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین سریال این روزهای صدا و سیمای ایران است.

همچنین قسمت بیست و ششم سریال تلویزیونی «گیل‌دخت» با ثبت بیش از 366 هزار بازدید پر بازدیدترین قسمت این سریال به شمار می‌رود.

سریال تاریخی گیلدخت داستان زندگی «گلنار» و «اسماعیل» را به تصویر می کشد که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و…

در این سریال تاریخی بازیگران پرآوازه ایرانی چون «محمود پاک نیت»، «سعید چنگیزیان» ، «سعید راد» ، «پریوش نظریه» ، «فریبا متخصص» ، «ثریا قاسمی» ، « شقایق فراهانی» ،  «رامتین خداپناهی»، «حبیب دهقان نسب»، «فخرالدین صدیق شریف» و... ایفای نقش کرده اند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر